Header Ads

Yeni

Venezuela lideri Maduro: Stalin'e benziyorum

Venezuela maduro
Venezuela Devlet Başkanı Maduro: Beni Stalin'e benzetenler var 
Maduro, yaptığı açıklama ile şaşırttı. Ülkesinde haftalık yayınlanan bir programa konuk olan 54 yaşındaki Maduro, "Beni Karayipler'in Stalin'i olarak görenler var. Ona benziyorum, yüz hatlarıma bakın. Bazen kendime aynadan bakıyorum ve Stanlin'e benziyormuşum gibi geliyor" dedi.
Öte yandan, Maduro, kendini eleştiren dünya liderlerinin ülkelerinde daha sert önlemler aldığını savundu. İspanya Başbakanı Mariano Rajoy'un 700 belediye başkanını gözaltına almak için Katalonya'ya polis görevlendirdiğini dile getiren Venezuela lideri, "Diktatör gibi mi davranıyor? Muhalefetin referandum düzenlemesine izin veren Maduro mu yoksa Katalonya'nın söz sahibi olmasını istemeyen Rajoy mu" ifadelerini kullandı.

English
Venezuelan President Maduro: There are those who liked me to Stalin Maduro was surprised by the explanation he made. Maduro, a 54-year-old guest in a weekly program in his homeland, said, "There are people who see me as the Stalin of the Caribbean, I look like him, look at me, sometimes I look at myself and look like Stanlin." Maduro, on the other hand, argued that world leaders who criticize self have taken tougher measures in their countries. Speaking of Spanish Prime Minister Mariano Rajoy's appointment of police to Catalonia to detain the 700 mayors, he said, "He acts like a dictator," Maduro, who allowed the opposition to organize a referendum, or Rajoy, who does not want Catalonia to have a say.

Hiç yorum yok

Eğer yazımızı beğendiyseniz yorumlarınızla bize destek olabilirsiniz.