Header Ads

Yeni

CAN KARDEŞ


       
    Hayat insanı adım adım bir yola sürükler, eşi benzeri bulunmaz bir yol o yol ki ucu bucağı çözülmez bir yol o yol ki hatıralar umutlar bir kutuda saklı gibi herşeyin bilindiği sonunda ne olacak diye merak edildigi bir yol o yol ki umutların paylaşıldığı acıların dindiği ve sevğinin saklı hüsranın saklı kaderin yazıldığı bir yol bu yolda elbette hiçbir insan tek yürümez elbette yanında yöresinde bir sırdaş bir yoldaş eşi benzeri bulunmaz bir kardeş mutlaka sizi adım adım takip eden bir can kardeş bulunur. İşte sizi elbette koruyan gözeten ve uğrana canını ortaya koyan bir dost var var olmaktan sıkılmayan beni bir başıma koymayan ve o saklı kutada tutulan bir parçada odur işte kardeştir can kardeş vefalı kardeş uğruna canını ortaya koyan kardeş hiçbir şeyle değişilmeyen kardeş bir anlık değil ömürlük kardeş vee hayatın paylaşıması o kardeş
***NOT: İşte böyle bir kardeşin varsa ne hayatta senin sırtın yere gelir nede onun hayata uzun ve can kardeşinle beraber bak    FIRTINA(NAZIM PAKSOY)
Genç yazarımızı takip etmek için instagram hesabı https://www.instagram.com/nazimpaksoy/

Hiç yorum yok

Eğer yazımızı beğendiyseniz yorumlarınızla bize destek olabilirsiniz.