Header Ads

Yeni

Feed burner açıklama yazısı nasıl eklenir?


1.İlk olarak Blogger sayfamızda  yerleşim >feed burner'ı bulup üzerine tıklıyoruz. Karşımıza E-posta ile takibi yapılandırın sayfası çıkacak 

2.E-posta ile takibi yapılandırın sayfasında istatistikleri görüntüleyin ve daha fazla bilgi edinin yazısını tıklıyoruz(resim:1.Adım)

3.istatistikleri görüntüleyin ve daha fazla bilgi edinin yazısını tıkladıktan sonra bizi feed burner sayfasına yönlendiriyor buradada sitemizin adının yazılı olduğu yere tıklıyoruz (resim:2.adım)

3.açılan sayfada optimize(resim:3.adım)  >summery burner (resim:4.adım)
sekmelerini tıklıyoruz. 
4.Bu alanda metin karakter uzunluğumuzu kendimiz ayarlayabiliriz (200-500)arası(resim:5.Adım)
5.Bu alana feed burner açıklama yazımızı ekliyoruz(resim:6.Adım) örn:En yeni yayınlarımızdan haberdar olmak için lütfen e-mail'inizle kayıt olun! 

6.yukarıda saydığım tüm işlemleri tamamladıktan sonra save'ye tıklıyoruz  (resim:7.Adım) ve yukarıda işaretlenmiş olduğum onay yazısı çıkıyor. 
7.Eğer hazırlamış olduğumuz yazının görünmesini istemiyorsak deactive'yi tıklayıp kaldırabiliriz. 

Sizinde bu yazıya eklemek istedikleriniz varsa yorumlarınızla bize destek olabilirsiniz. 


Hiç yorum yok

Eğer yazımızı beğendiyseniz yorumlarınızla bize destek olabilirsiniz.