Header Ads

Yeni

Blogger Hesabı Nasıl Açılır?

  Arkadaşlar bu yayınımda size Blogger Hesabı Nasıl Açılır basit bir şekilde anlatacağım. 

1.İlk olarak https://www.blogger.com/ adresine giriyoruz. 
 2.Bloğunuzu oluşturun sekmesine tıklıyoruz


 3 . Blogger açmak için Google hesabına sahip olmamız gerekiyor Google hesabımız yoksa Google hesabı oluşturup Blogger ile devam et sekmesine tıklıyoruz.



 4.Daha sonra karşımıza profil seçenekleri sayfası çıkıyor burada isterseniz google+ profili veya Blogger profilinden herhangi birisini seçebilirsiniz benim tercihim Blogger profili neden diye sorarsanız gerekli ayarları yapmadığınız zaman google+hesabını seçtiğinizde Google da arama yaptığınız zaman Google+ hesabınızın ismi oluşturduğunuz konudan önce çıkar ve buda sizin konunuzun bulunmasını zorlaştırır.


 5.Bloggerda yer almasını istediğimiz profilimizi seçtikten sonra sıra geldi Blogger da  ismimizin ne olacağını belirlemeye görünen ad kısmının karşısına profil isminizin ne olmasını istiyorsanız o ismi yazın ben profilimde ismimin Blogger bilgini olarak görünmesini istediğim için için kutucuğun içine onu yazdım.


 6.Tüm bu işlemleri yaptıktan sonra sıra geldi bloğumuzu oluşturmaya.


 7.Şekilde görünen resmin altındaki YENİ BLOĞ OLUŞTUR sekmesine tıklıyoruz.



 8.Sırada bloğumuzun başlığını,sayfamızın adresini ve temamızı belirlemek var.
9.maddede paylaşmış olduğum resimdeki gibi kutucukları dolduruyoruz ben örnek teşkil etmesi açısından kutucukları doldurdum.



 9.Sayfamızın başlığını belirlemek çok önemli ben Blogger ve diğer konular hakkında yazmak istediğim için başlığımı Blogger bilgini olarak seçtim.
*ADRES kısmına gelirsek buraya sayfamızın http adresinin ne olarak gözükmesin istiyorsak onu yazıyoruz. Eğer adres uygun bulunursa karşısında tik işareti oluşuyor ben başta bloggerbilgini.blogspot.com yaptım kabul etmedi daha sonra bilginiblogger.blogspot.com yapınca kabul edildi. NOT:blogspot.com kısmı sabittir

*TEMA kısmına gelecek olursak başlangıç için BASİT veya CONTEMPO şeçebilirsiniz. 

Son olarak temamızıda seçtikten sonra blog oluşturu tıklıyoruz ve bloğumuz kurulmuş oluyor. 

Hiç yorum yok

Eğer yazımızı beğendiyseniz yorumlarınızla bize destek olabilirsiniz.